Oriflame toodetega suitsune make up look

Seekord siis blogi ja video käsikäes. Lihtsalt kirjutan natuke siin sellest videost ja kõigest sellega kaasnevast ning videos näete juba nö make up look-i õpetust.

Ma pole make up artist 😀 aga mulle meeldiks seda olla ja seda õppida. Ehk ühel ilusal päeval saab ka ennast sellel alal koolitada läbi proffide käe, praegu aga olen kõik ise “õppinud”. Tänapäeval oskab peaaegu iga tüdruk/naine ennast ilusaks teha kuid eks väga suur tähendus on ikka ka make up artistidel.

Taolise sisuga videosi võite youtubest leida küll ja rohkem veel, kuid iga üks teeb seda siiski omamoodi. Kuna olen suht värskelt alustanud videode tegemist siis võib tunduda, et ma pole just kaamera ees kõige enesekindlam, sest eks peab olema ka see oskus, et sa nagu räägid kellegagi kes on teiselpool kaamerat. Usun et ühel päeval tuleb mul see jutt jooksvamalt ja selgemalt nii nagu räägiks oma mõne hea lähedasega.

Video lindistamiseks pole mul ei mingit prof kaamerat vaid kõik see on lindistatud mu enda telefoniga läbi face cami, sest noh, vaja näha kas olen ikka kaadris või kuskile võssa vajunud 😀

Video töötlemiseks pole  mingit erilist programmi vaid vana hea old school Movie Maker mis ajab ka algajale asja ära.

Kindlasti on oodatud nõuanded kuidas saaksin paremini või mida teisiti teha. Olge julged ütlema! 😉

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

