Venitan kummi

Sain sünnipäevaks elastik kummi millega harjutusi teha, *paneb näo käte taha peitu* mul on häbi öelda aga alles nüüd ma võtsin selle tõsiselt käsile. Jah, kui ma selle sünnipäevaks sain siis paar päeva midagi tegin aga polnud motivatsiooni. Mõned päevad tagasi kirjutasin enda kunagisele füsoterapeudile ja küsisin nõu mis harjutusi teha, soovitas youtube siis vastav märksõna panna, et leida harjutusi. Nii ma tegin ja vaatasin mõned videod läbi ja täna tegin nii mõnedki harjutused.
Tegin kõiki harjutusi umbes 45 minutit. Õhtu poole kavatsen sama palju korrata ning teised päevad tõsta koguseid ja võtta harjutusi juurde.
Suurem osa harjutusi oli kummiga. Tegemist on täpsemalt punast värvi elastik kummiga, hetkel googeldades selgus et see on heavy aga kuna olen eelnevalt teinud kollast värvi kummiga siis tugevam on see punane küll. Mulle see punane sobib ja ei ole liiga kerge ega liiga raske.

Jalad

  • Sidusin kummi põlvede ümber piisavalt tugevalt et see ei jääks lötendama. Istusin toolile jalad põlvedest kõverdatud ning hakkasin põlvi üksteisest lahku ajama. Mina tegin seda 10x aeglaselt ja 10x kiiremalt.
  • Jätsin kummi põlvede ümber ja tõusin püsti, hakkasin astuma küljelt küljele, algul üks jalg ja siis teine jalg kõrvale. Mina tegin 10x ühele poole ja 10x teisele poole.
  • Libistasin kummi hüppeliigeste ümber ning tegin sama harjutust nagu ülaltoodud põlvedega. Jalg jala kõrvale 10x ühele poole 10x teisele poole.
  • Jätsin kummi hüppeliigese ümber ning seisin kuskile et oleks käega kuskil toetada ja hakkasin küljelt jalga eemale tõmbama, 10x. Pöörasin teise külje toetus pinna poole ja teise jalaga 10x samamoodi.
  • Lõpetuseks tegin väikeseid põlvetõsteid mingile objektile tõstes.
    Käed
  • Panin kummi ümber radika, istusin tooliga selle ees ja hakkasin küünarnukist kõverdatud käsi taha tõmbama. Mina tegin 20x korraga.
  • Panin kummi üle tooli seljatoe, nagu tuleks see minu seljatagant. Tõmbasin sirgete kätega poole peale, mitte täiesti üles. Tegin 20x korraga.
  • Jätsin kummi samamoodi ning tegin liigutust nagu teeks endale pai. Seda tegin 10x.
  • Nüüd panin kummi enda selja tagant tiibade juurde ja hakkasin käsi sirgelt eest kokku viima. Tegin 20x korraga.

Lõpetuseks sirutasin ja venitasin kallutades end rippus kätega varvaste poole. Teate küll seda liigutust ju 😀

Harjutusi oleks hea teha iga päev, eriti inimesel kellel niisamagi lihased nõrgemad, nagu näiteks minul.
Kui kedagi huvitab ja täpselt mu kirjeldusest aru ei saanud siis võin ehk kuidagi selgitada 

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

