Hobi korras Photosshopper

Olen tegelenud hobi korras Photoshopiga päris mitu aastat nüüdseks ning nii üht kui teist valmis meisterdanud, alustades foorumi signatuurides, fotomanipulatsioonidest, logodest, niisama fototöötlusest jpm-st. Õppinud iseseisvalt, saanud teistel õpetus sõnu, vaadanud youtube videosi ja ise katsetanud. Ma ei ütle, et ma nüüd oskan seda nii hästi, et ma saaks seda üle hinnata aga ma tean, et kui midagi vaja teha siis selle ma ära teen, olenemata sellest kaua aega võtab.
Mõnikord on küll nii, et võtad midagi käsile aga siis see tundub nii raske, et tahaks Photoshopi akna kinni panna ja muid asju teha. Okei jah, kui ma tunnen et pole just tol hetkel tuju teha siis muidugi ei saa sundida, sest eks me kõik teame, et kui teeme midagi vastu tahtmist siis ei kuku see hästi välja.
Näitan meeleldi ka mõningat tööd mis on minu jaoks hästi välja tulnud. Lihtsad või rasked aga meisterdan Photoshopis rõõmuga.

ps4

Seda ma hakkasin tegema algul ühele blogijale aga siis tulid teised ideed..kuna minu meelest see hetkeline töö tuli hästi välja siis otsustasin alles jätta. Täiendada saab igatepidi.

ps2

Tegemist on fotomanipulatsiooniga mille tegin suht algus aegadel kui Photoshopiga alles tutvusin.

render

Kuida siis seda nimetada, blogi logo või blogi päis..kuidas iganes keegi soovib. Sai tehtud ühele blogijale.

õudus

Hmm nö siis foorumi signatuur/pilt, eriti tihti tegin neid GTA roleplay foorumites. Kui foorumlane postitas oma postituse siis tekkis tema postituse alla signatuur.

ps1

Lõpetuseks siis väljamõeldud ürituse plakat/kuulutus. Ärge pange kahtlaseid “sponsoreid” tähele. Väga hästi annab siia puuduvaid asju täiustada. See oli pigem igavuse peletamiseks tehtud.

Olen vist umbes 2011 aastast tasapisi Photoshopiga tegelenud. Nüüd aga rohkem.

Kui sa tunned, et sul on vaja mingisugust töötlust või mis iganes siis võid minu poole pöörduda, leiame koos lahenduse. Kõik punnid võin ära peita 😀

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

