20 fakti minu kohta

Toon 20 fakti välja enda kohta, siin on selliseid tavalisi ja mõningad veidrad. Ärge siis palju naerge ja kurja nalja endamisi minu kohta tehke 😀

1. Ma olen 154 cm pikk
2. Ma tavaliselt kannan 2 numbrit suuremaid jalatseid, kuna õigel numbril jäävad jalatsid kitsaks ja neid saan ma ka laste osakonnast
3. Mul on enda päris küüned (meeldib üleüldse küüntega tegeleda) http://helerinailart.tumblr.com/tumblr_inline_ngod1yBU8O1t6i4hp
4. Pükse saan ma laste osakonnast ja pluuse naiste osakonnast
5. Tihti on mul hirm suures linnas, et veider möödakõndija röövib mind ära 😀
6. Mul on olnud alahuules kolm neeti
7. Praegu on mul ninarõngas ja nabaneet
8. Ma ei saa kükitada
9. Oskan hästi kana häält teha
10. Söön vähe
11. Mul on kaks isa
12. Hakkan kergelt nutma
13. Ei oska ujuda
14. Olen kukkunud tiiki02373459534bfc
15. Mu reaalne juustevärv on kartulikoore pruun
16. Mu lemmik mahl on tomatimahl (paljudele pidavat see mitte meeldima)
17. Mul on jäänud tuulehaugi luu kurgumandli külge kinni
18. Ma olen elanud 3 erinevas linnas
19. Ma jumaldan õudusfilme
20. Mulle meeldib mängida ropult palju League of Legend-it

Nimetage üks huvitav fakt enda kohta?!

4 thoughts on “20 fakti minu kohta

Add yours

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

